sneak peek: studenten

 
Idag vid lunch fick jag ett pling i telefonen som meddelade att jag hade ett paket att hämta ut. Det var balklänningen som jag hade beställt i måndags som hade kommit och jag tänkte visa lite hur den ser ut!
 
 
Svart och med oändligt många och små pärlor fortsatta och hör och häpna: den passade perfekt!!!! Det är sällan kläder köpa på nätet gör det för mig så det var en fin överraskning det också.

 
Studentmössan fick jag för flera veckor sedan men tänkte att den kan ju också vara kul att kika lite närmare på när vi ändå är igång med att drömma om studenten.
 
 
Såhär ser den ut frammifrån: Hanna blå prick Na3a. Valde till en guldkant översti för det såg så fint ut.
 
 
På baksidan står det 2017 rätt och slätt. Var otroligt nervös att öppna paketet med mössan för jag trodde att jag råkat skriva 2016 (dvs året jag beställde mössan) istället. Till min lättnad stod där 2017 och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med min mössa som helhet. Det enda som saknas är väl bara själva studenten nu.
 
 

Kommentarer
Barbro

Jätte roligt det är väl inte bara studenten utan det är väl den som bär mössan!!! Farmor fick tårar i ögonen bara jag tänker på det! Klänningen verkar jätte fin. Roligt ser fram emot det som ska inträffa!!!!!!!!

Anonym

Fin.


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback