just nu

Jag använder kameran allt mer sällan och försöker göra produktiva saker så som att skaffa mobilabnonemang och vara i fas med matten. Busar med katten som växer som ogräs och kör bil efter ett lyckat kör och teoriprov! Inte många dagar efter landade kortet ni kan se nere till vänster i min brevlåda, gullefarmor och gullefarfar. 
 
Lyssnar på Veronica Maggios nyaste platta, har ni hört den? Den är bra. Försöker planera in saker i min kalender och det lyckas jag ganska bra med, att gå upp en rank i overwatch har jag desto större problem med. Har saker att skriva till tidningen och funderar på allvar att börja med halsduk redan nu, det är ju bara någon månad kvar till snön och det är redan svinkallt ute. Ungefär det händer just nu och det känns rätt så bra faktiskt. Hoppas ni får en trevlig tisdagskväll!
 

Kommentarer
Maria Pettersson
2016-09-26 | http://headoverheals.blogg.se/

Søt katt, gullig bild och Grattis till kørkortet! :D


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback