STAGE PÅ



I fredags hängde jag i black box för att lyssna på en massa bra musik. En massa lokala band hade samlats för att spela under evenmanget Stage PÅ (PÅ som i Piteå alltså, och inte på som i någonting) som två killar från estettrean arrangerat som sitt gymnasiearbete! Häng me.
 
 
Först ut var Mattias Nyman. Här med Elias Hellgren på gitarr.
 
 
Och här med hela bandet.
 
 
Sedan tog de grymma tjejerna från Cartoon Grilfriend över scenen.
 
 
Jag och min fantastiska konsertbuddy Julia.
 
 
Och lite mingel, Elias NIklas och Edwin på bild.
 
 
Nummer tre upp på scenen var Switch Palace med Johan Lundstöm på sång. Han är även en av arrangörerna till detta evenemang!
 
 
Arrangör nummer två aka Lukas Backeström på gitarr. Fantastiskt snyggt arrangerat av dom, applåder på det!
 
 
Julia var där för att fota vimmel för ptown och vill ni se dessa bilder kan ni klicka här! Kan tillägga att jag fastnade på bild, bara det är ju en anledninng liksom hehe.
 
 
Jag fotade eget vimmel och fångade bästa bästa Elias.
 
 
Och Konstantinos!
 
 
Jullan.
 
 
Märta!
 
 
Och Julia igen tillsammans med mig. Är så tacksam för att jag har deessa personer i mitt liv alltså.
 
 
Sen spelade Venegence, det enda bandet som inte var från Piteå utan Luleå! Är inget stort fan av
metal men de här killarna kunde sin grej.
 
 
Till min stora fotoglädje var de även mycket bra på att slänga med håret.
 
 
Sist ut för kvällen var Filip Lundgren som efter Mattias Nyman nog var min favorit. Hans texter är fantastiska och att många handlar om Piteå är ju inte ett minus. Innan vi gav upp för natten åkte Julia Elias Konstan och jag till max för att diskutera krukväxter och killar. Mycket trevlig kväll.

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback