sånt som håller en över ytan

 
Mitt liv har fastnat som en gammal vinylspelare på första versen. Jag går till skolan, pluggar, ser något avsnitt gossip girl och somnar. Om och om och om igen. Det är lätt att deppa ned sig i det och tänka att det var allt, att så här blev mitt obetydliga lilla liv.
 
 
Fast så är det ju inte, jag glömmer bara bort de fina stunderna ibland. Typ att strosa på skivmarknad och kolla på människor från ekbergs fönsterplatser, spontanhänga med pizza och chips, eller som på bilderna i det här inlägget, åka med när Elias kör bil på natten.
 
 
Som om inte det räckte räknar jag också ned dagarna till mit livs mest flängiga och resiga vår någonsin. Stockholm om 35 timmar malmö en vecka två dagar håkan tjugofyra dagar. Det är så nära nu.

Kommentarer
Lili
2016-05-12 | http://zilverka.blogg.se/

Vilka fina bilder! Det är lätt att fastna i negativa tankar när livet går på i samma hjulspår, men det gäller att inse att allting förändras hela tiden. Nuet är bara nuet, det kommer inte alltid vara så. Kram!

josephine Asplund
2016-05-31 | http://josephineslifee.blogg.se/

Fina bilder, wow! Hoppas du får en fin dag, kram<3


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback