vardagsglimtar

 
Vinylspelaren har fått flytta in igen! Äntligen!! Elin ville ha sitt sminkbord tillbaka och i utbyte fick jag min gamla byrå. Den passar inte helt utmärkt där den står just nu (under stringhyllan) men det är skönt att ha tillbaka vinylis igen!
 
 
Ratata snurrar runt runt och när jag tröttnar på den lyssnar jag på secret service och hall & oates.Typiskt bra bakgrundsmusik och
 
Och såhär ser hyllan ut just nu! Radio tekoppar lådor en get och massa böcker. Har samlat på mig intressanta titlar i pocketformat hela sommaren och nu när jag äntligen har tid tänkte jag börja beta av dem en efter en.
 
 
Men först en skolbok - Fight club (alltså samma som filmen). På engelska till engelskan, tycker att jag gjorde ett bra val!
 
 
Annars då? Utanför mitt fönster ser det just nu ut såhär och ikväll ska jag på årets första artonårsfest hos Arvid. Peace out.

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback