Livskraft femton sexton

Hej hej på er och hoppas att erat år har börjat megafint! Det har iallfall mitt! Jag har, som året innan och året innan det, firat nyår på livskraft polar, ett läger några dagar före och en halv dag efter nyårsafton med SÅ många fantastiska människor. För mimn egen och alla som varit på lägrets skull tänkte jag summera några av de finaste bilderna härifrån i ett alldeles eget (och lååångt) inlägg.
 
Men okej, nu kör vi! Först ut i världens längsta inlägg är:
 
 
Märta! tror att det är det första kortet som togs på hela lägret faktiskt och fotograf är Julia
 
 
sedan hamnade Julia Johanna och Amanda på bild (foto Märta)
 
 
"Produktplacera en pump, chips och en pinne!!" (gif)
 
 
förutom fina lägerdeltagare så är maten är typ godast i världen
 
 
150 personer motsvarar ungefär 40 miljarder skor
 
 
tvådagarsseminariefilmgrupp nummer 1 taggar inför inspelning
 
 
här är grupp nummer två! Annaclara Märta Ester Asta
 
 
+ deras eminenta filmare Linnéa
 
 
full fokus på game on-seminariet
 
 
och lite glädje
 
 
men mest fokus
 
 
på dansseminariet å andra sidan hoppades det (ps alla dansare - ni var grymma)
 
 
Agnes och Elin!
 
 
ännu mer dans! vill ni förresten se videon från danföreställningen finns den att skåda här
 
 
sen glömde jag kameran i hallen och hittade den med den här fina bilden på Maja Agnes och Lisa!
 
 
Petter glömde telefonen sin

 
på nyårskvällen blev det fix med spegel i sängen. Elsa fick håret lockat av Elin
 
 
och klädde ut sig till ett paket!
 

jag fick flätor i håret för lockarnas skull och födelsedagsglasögon på näsan eftersom temat för kvällen var barnkalas (och Annaclara spexar i bakgrunden<3)

 
Elin och jag fick också på oss våra paket och posade tillsammans. mycket coola
 
 
två andra coolingar är ju Märta och Ester
 
 
Prinsessorna Amanda och Johanna
 
 
vi var inte ensamma om att vara utklädd till paket och de här snygga presenterna överglänste oss lite. någon stans härifrån har Niklas tagit de flesta av maskeradbilderna!
 
 
kreativiteten flödade och här är en Benjamin som yoda
 
 
och en supergullig fe/älva vid namn Julia
 
 
och ett gäng mycket små barn + mamman Hannes
 
 
det dukades upp för finmiddag i gympasalen och alla fick varsin partyhatt <3
 
 
sedan blev det gudstjänst men det hamnade inte på bild, så hoppar till precis innan tolvslaget då det serverades pommac
 
 
vi gick ut och räknade ned de sista sekunderna av tjugohundrafemton tillsammans och skålade och kramades
 
 
efter det blev det öppen scen och här kommer allra sista bilden: Elias jag och Johanna som önskar er ett bra tjugohundrasexton!
 
 

 
Har du hamnat på en bild som du inte vill vara på här? hör av dig så tar jag bort. Misstänker du att du har hammnat på en bild/video som inte sysns här? Hör av dig då med.

Kommentarer
Amanda Eriksson
2016-01-03 | http://mandanellie.blogg.se/

Väldigt bra och fin blogg:) kram


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback