den här veckan (en lista)

 
Läser jag Vårt värde av Katarina Kieri. Än så länge ÄLSKAR jag den ! !  !
Ser jag Life-dokumentären på netflix! Gärna innan jag ska sova, så himla avslappnande.
Testar jag vilka bilder som passar var på anslagstavlan jag fått och satt upp i dagarna.
Äter jag mycket onyttigt..hm..
Dricker jag smoothies varvat med te.
 
 
Ringer jag mina stockholmsvänner på skype i tid och otid.
Skriver jag för lokaltidningen, DDB och i mina anteckningsböcker.
Går jag mellan bussen och skolan och lektionerna men inte gå mycket mer.
Älskar jag att veta att jag faktiskt klarar mig själv.
Hatar jag att ha så mycket skoluppgifter.
 
 
Njuter jag av att solen är uppe så länge att jag hinner se den efter skolan slutat.
Upptäcker jag massa nya aratister på spotify! Till exempel cage the elephant. Bra grejer.
Tänker jag att det bli bättre till våren.
Hoppas jag på den här våren. Vill gå på en massa konserter och ba njuta.
Lyssnar jag  min favvospellista low key party!!!
 
 
Skrattar jag åt Livrustkammarens facebooksida. Alltså. <333
Firar jag att det bara är en vecka till sportlov!
Börjar jag att låna mer böcker. Vill ha tillbaka det läsflow jag hade förut!
Slutar jag snart min skrivandekurs :(
Funderar jag vad jag ska välja som gymnasiearbete. Svårt sånt där!

Kommentarer
Lili
2016-02-19 | http://zilverka.blogg.se/

Schyssta bilder! Har inte läst något av Katarina Kieri trots att jag har flera av hennes böcker i hyllan. Åh, nu blev jag pepp på att läsa en av dem ikväll!

Svar: Åh tack! Tycker verkligen om hennes sätt att skriva, så rekommenderar det verkligen!
Hanna Eriksson

kul att läsa :)


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback