det var vi som gjorde filmen

 
Hej på er! Jag har gjort film! Eller, fyra dagar av augusti har jag sprungit bakom och ibland framför kameran under inspelningen av Niklas gymnasieprojekt - filmen det var vi. Jag hade till uppgift att dokumentera arbetet bakom filmen, något som resulterade i de här bilderna samt en minifilm som förhoppningsvis kommer visas i samband med premiären. Men, låt oss ta en titt på crewet!
 
 
Assistensen Burra & regissören Niklas & scripta/andreregissör Edwin.
 
 
Burra igen, Elias som fixar allt ljud, kameramannen Arvid och Edwin.
 
 
 
 
Ja, de där känner ni ju igen nu.
 
 
Förutom att försöka fånga stämningen bakom kulisserna hade jag även ett till uppdrag: art director. Det betyder i princip att inreda rummet som skulle användas i en scen. ↑ blev det inte fint??

 
Det var det alltså. Är så glad att jag fick chansen att filma pga jobbar sällan med rörlig media och det är ett kul gäng. Om ni är intresserade av att se filmen kommer den att släppas på lokalbion och youtube senare i höst!

Kommentarer
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!
2016-08-27 | http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes

så kul!


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback