om photoshop + annat

Förutom att blogga här och skriva för lokaltidningen så skriver jag ju faktiskt lite annars också! På hemsidan Designa Din Blogg till exempel, och det vore ju synd om inte ni hittar att läsa dem också! Därför tänkte jag lista tre stycken inlägg som jag skrivit på den sista tiden, med temat photoshop + tjäna pengar! Here we go.
 
 
Först ut alltså: hur du kan få till en 3D-effekt i Photoshop. Låter ganska pillrigt och svårt men tro det eller ej så tar det max 10min! Har ingen aning om det fungerar för 3D-glasögon men det är rätt coolt ändå.
 
 
 
Numero dos handlar om hur du gör svartvita bilder i Photoshop är lite mer basic kunskap men alltid bra att ha! Tycker om den första metoden allra bäst.
 
 
 
 
Sist men inte minst - ett inlägg om hur du som bloggare kan tjäna egna pengar! Rätt nice ändå, att få betalt för att skriva. Jag har inte testat själv men känner du att du vill prova så kolla då in det jag skrivit! Tack och hej!
 

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback