trois drei tres

 
3 saker jag ser fram emot
▲ att äntligen få ta höstlov
▲ håkan på ullevi <3
▲ att få flytta hemifrån till ett eget bo
 
3 saker jag gjort den senaste veckan
▲ klippt ihop ett poddavsnitt
▲ köpt nya byxor
▲ varit förkyld i tid och otid
 
3 jag blir lugn av
▲ Elias
▲ att dricka te
▲ ljudet av regn som slår mot taket
 
 
 
3 saker jag vill
▲ fotografera mera
▲ resa långt
▲ gå ut skolan med bra betyg
 
3 saker jag gillar
▲ att fuldansa
▲ listor, mer än alting annat ungefär
▲ stockholm, speciellt tunnelbanan
 
3 saker jag inte gillar
▲ människor som överanvänder tummen upp i facebookchatten
▲ att komma försent
▲ oliver
 
 
 3 jag har på hjärnan
▲ fysikformler pga prov imorse
▲ introt till alfons åberg
▲ allt hemskt som händer i sverige just nu
 
3 saker jag kan
▲ prokastinera
▲ elektrontransportkedjan i stora drag
▲ planera och organisera
 
3 saker jag inte kan
▲ kolla på film. Tycker om film, men orkar inte koncentrera mig så länge
▲ förstå mig på människor som röstar på SD
▲ flippa pannkakor
 

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback