en välgörenhetskonsert

Kära läsare, ni måste tro att jag bara springer runt på en massa kalas och partyn och evenemang hela tiden med tanke på innehållet på den här bloggen. Visst, det händer, men det är inte en helt autentisk bild av mitt liv. Jag har också skola och annat som inte hamnar på bild, men det känner jag inte är särskilt intressant att läsa om. Iallafa,, igår var jag på evenemang igen. Det var en välgörenhetskonsert till förmån för de som flyr här i världen och flera av akterna ägde min vänner!
 
 
Backstage innan konserten började. Coola frendos, från vänster: Linnea, Elsa och Märta!
 
 
Västerbotten Went Wrong från kulisserna.
 
 
Och framifrån! De spelade bland annat no diggity och fix you.
 
 
Elias Hellgren på gitarr. Så himla duktig, jag fattar inte.
 
 
Julia Carlzon med band
 
 
Och Julia utan band. Hon ägde scenen, som vanligt!
 
 
Och sist men inte minst: Isak på trummor och Elsa på bas. Så lyxigt att ha musikaliska och fotogeniska vänner alltså <3

Kommentarer
louise
2015-10-16 | http://louisemjonsson.se

Hej! Just nu är jag ute efter lite åsikter på vad du gillar att läsa när du läser en blogg. Vore super snällt om du ville slänga in en kommentar i mitt senaste inlägg. Ha en trevlig helg! Kram :)

- Har även en Veckans Blogg tävling som du hittar under Kategorier där vinnaren kommer få en present hemskickad till sig! :)


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback