en tvärrandig tröja och ett poddigt möte

 
En bra sak som har hänt i veckan är den här tröjan för 99 pix från HM. Tvärrandig, störtmjuk och alldeles, alldeles underbar. Jag tror att jag kommer bo i den ett lååångt tag framöver, tillsammans med svarta jeans och mörkröda läppar.
 
Förutom det så har jag även varit på möte, igår, på Kaleido för att prata om podden. Jag tycker om möten, det känns så viktigt på någt sätt haha, men jag blir alltid nervös innan. Det gick väldigt bra iallafall, och de verkade allmänt peppade på våran idé. Från och med nu kommer vi alltså att få spela in i en studio med radiomickar och ljudisolering?? Hur coolt är inte det??? Mycket coolt. Tills vidare kan ni lyssna på gamla avsnitt >här<

 

Kommentarer

Fin tröja


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback