önska önska

 
Wishlist 2015
 
När det är mitten av november är det faktiskt helt legitimt att lägga ut en lista på vad jag önskar mig den här julen. Förväntar mig absolut inte att jag ska få allt, eller någonting över huvud taget. Men den här är till dig farmor, för jag vet att du skulle ringa och pressa ur mig en önskelista annars. Kram på dig. ❤
 
» Washitape. Alltså papperstejp, helst enfärgad eller glittrig!
» Bon magazine. Finns att köpa på pressbyrån eller på deras hemsida.
» Nude dude. Ögonskuggepalett från the balm.
» Birkenstock. Skoooor.
» Shampoo bar. Ett solitt shampoo från lush!
» Mask of Magnaminty. Ansiktsmask, också från lush.
 
 
 

Kommentarer
Barbro

Du är för söt! Bra att få den i tid som pensionär har man dåligt med tid!!!! Gohöna

Tova Öman
2015-11-24 | http://tovaoman.blogg.se

ääääälskar birkenstock, so much love


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback