Regn(o)väder


Idag har det regnat mest hela dagen och jag relaterar starkt till de två första raderna i Veronica Maggios låt låtsas som det regnar: det har regnat i dagar / det regnar och det slutar aldrig. Känns som om det regnar mest hela tiden, eller åtminstone den senaste veckan. Egentligen så gör det mig inget, jag trivs i regnet. Enda nackdelen är väl att det blir så långtråkigt efter ett tag, och kallt att moppa.
 
Men nog om regn! Ikväll tänker jag 1. plugga kemi inför ett kursprov 2. skriva så att fingrarna blöder 3. uppdatera designen här lite, det var ett tag sedan sist och slutligen 4. se Grey's Anatomy. Sjukligt bra serie alltså! Speciellt rolig om man är intresserad av läkare och sjukhus också, även om det förmodligen inte är helt äkta allt som händer. Tips iallafall!

Kommentarer

fina bilder :)

Dessa bilder gillas starkt!!!! :D

Svar: Åh men tack fina du!
Hanna Eriksson

Barbro

Häftiga bilder. Traskar Elin i choklad?!!


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback