Här finns jag

Hej hopp! Jag vet inte om ni visste det, men jag finns faktiskt på fler ställen än just bloggen (som ni gärna får ta och följa på bloglovin, hint hint)! Har inte alltid tid med att sätt mig ned och just blogga, men finns på en hel uppsjö av andra sociala medier som ni mer än gärna också får följa mig på (hint hint). Klicka på bilderna för att komma till mina användare :)
 
 
 
Oftast så hänger jag nog här, på Pinterest! Finns så mycket inspiration att hämta, helt galet. Använder det mest till att leta DIY-projekt, men som ni ser så finns det en del annat också. Tycker mycket om mina boards "art and drawing" och "interior" så kika in där, och gillar ni precis som jag biblder på Leonardo DiCaprio så finns det en hel drös av dem i "pretty faces"!
 
 
 
Efter pinterest så är Tumblr min stora tidstjuv. Här samlar jag ord, bilder och tankar som jag kan skratta åt i timmar, befogat eller inte. Inser nu när jag skriver det här hur konstig min tumblr måste se ut för de som inte är insatta i tublr-humor (finns det?), men rekomenderar er ändå att kolla in den om ni har tråkigt och vill skratta. Videon på utterna är väldigt gullig iallfall, se den!
 
 
500px lägger jag upp de fotografier som jag är nöjd med inför allas beskådning. Är inte särskilt aktiv kanske, men ibland händer det att det dyker upp något foto.
 
 
 
Och så slutligen Instagram! Som ni kan se så är jag inte heller speciellt aktiv med att lägga upp bilder där, men kollar ändå dagligen igenom flödet. Heter hannastronaut där och vill gärna ha nya människor att följa också, så har du instagram (eller något annat av de här fyra medierna?) kommentera gärna ditt användarnamn så tittar jag in! Skulle vara jätteroligt att se!

Kommentarer
Ida
2015-05-12 | http://diytime.se

Jag följer dig numera även på Tumblr och Pinterest, alltså boarden 'art and drawing' är uuuuunderbaaar!! <3<3<3

Svar: Åh så himla roligt, kul att du gillar den!! Har följt dig på pinterest hur länge som helst (känns det som haha) och det finns så himla mycket fint där alltså! <3
Hanna Eriksson


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback