Solsken och sängkläder

 
Klockan 9.58 när jag vaknade imorse såg det ut ungefär såhär i mitt rum. Solens strålar hade letat sig in genom fönstret, och katten låg brevid och knorrade förnöjt. Kan tilläggas att hon under natten hade ockuperat båda (!?) kuddarna som finns i min säng och att det kan vara en anledning till att hon var så nöjd.
Angående mitt val av sängkläder så vet jag att de är lite brokiga, men jag gillar täcket och kuddarna var för sig så varför inte slå ihop dem? Det känns som om jag sover otroligt mycket bättre på nätterna när jag har bäddat med roliga/fina täcken och kuddar, men det skulle lika gärna kunna vara inbillning. Hur som så försöker jag alltid bädda så att jag trivs, ifall det skulle vara så att jag sover bättre då. Man vill ju inte ta några risker liksom.

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback