secondhandfynd del 3 av 3

Tredje och sista delen av mina andrahandsfynd. Hoppas att ni har tyckt om de tidigare inläggen, och att ni gillar detta! Det har varit himla roligt att få dela med sig av vad jag omger mig av och hoppas att ni inspireras till att köpa mer second hand. Finns bara fördelar med det - bra för miljön, helt unika kläder och för inga pengar alls.
 
 
Vet att jag säger att alla tröjor är mina favorittröjor, och så även den här. Enda nackdelen den har är hur kort den är, men ingen har väl dött av lite hud då och då haha.
 
 
 
En blå leopardmönsteraktig läkarrock-ish, jag vet inte. Lite smårolig så där och enkelt när man inte vet vad annars man ska ha på sig.
 
 
 
Också ett loppisfynd. Trådarna hade jag sedan innan, men ingen bra plats att ha dem på tills jag snubblade över detta trådställ (?). Tydligen så hade den varit i en riktig sömmerskas butik vilket kanske förklarar de mystiska strecken och siffrorna som är skrivna på den.
 
 
 
En gammal skolatlas som någon spillt lite bläck på (?) i överkant samt bakboken "Modern bakning" från den tiden då marabou gjorde bakpulver istället för choklad. Jag har inte testat något av recepten i den, men tvivlar inte en sekund på att de fortfarande fungerar och är goda.
 
 
 
Här ser ni framsidan av de båda böckerna också, högst upp! Den här hyllan köpte jag på någon loppis i sommar och den används just nu som en visnings-/förvaringshylla för diverse saker. Bland annat böcker, sysaker och en bild på mig som äter glass inramad av makaroner.
 
 

Kommentarer
ɑ n n i k ɑ
2015-03-30 | http://blogofphoto.webblogg.se

Älskar den blåa koftan :)

Svar: Ja visst är den väl härlig!
Hanna Eriksson

sanna
2015-03-30 | http://zinja.se

Vad fina grejer:D

Svar: Tack!
Hanna Eriksson

Ida
2015-03-30 | http://diytime.se

Vad kul! Älskar den blå leopardmönsteraktiga läkarrock-ish-saken, hahah ;D

Svar: Åh hahaha, tack du! :D
Hanna Eriksson

Elina Pettersson
2015-04-01 | http://tavus.blogg.se/

Åh vill också ha en sån radio som du har där i bakgrunden :c så jävla snygg!!

Svar: Åh tack! Den finns att köpa på clas ohlson om jag inte har helt fel och funkar hur bra som helst!
Hanna Eriksson


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback