himmel och helvete kolliderade

 
... och kvar av allt blev ingenting.
 

Jag tror att min familj är döless på att ständigt höra
denna skiva spelas om och om igen på hög volym i hela huset. Eller, jag är nästan hundra procent säker på att det är på grund av den som min lillasyster gick runt med hörselkåpor häromdagen, men det kan inte hjälpas, jag kan inte sluta lyssna på den. Låtarna är så himlahimla bra och ja, jag kan relatera till varenda en av dem.
Det var faktiskt lite av en slump att skivan hamnade hos mig, hittade den på röda korset någon gång innan jul och tyckte att den hade ett fint omslag. Jag hade aldrig hört talas om gruppen men en femma var den värd, var musiken helt värdelös så kunde albumet iallafall få extraknäcka som prydnad. Sen bara råkade den vara perfekt och jag har inte slutat lyssna på den sedan dess. Människor under molnen av och med Ratata - svensk pop på åttiotalet när den var som bäst (eller vad vet jag egentligen haha, jag levde ju knappast då). Idag tänkte jag inte göra så mycket annat än att lyssna på den om och om igen, förens ikväll då det är partty hos Märta. Och twin peaks såklart.Over and out.

Kommentarer
Sanna Widman
2015-03-07 | http://sannawidman.blogg.se/

Häftig "Bild" :)

Svar: Åh men tack! :)
Hanna Eriksson

♫♪ sandra
2015-03-08 | http://www.sandramusic.spotlife.se

gillar bilden!


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback