hej tisdag

Elsa sitter och gör IQ test med stor framgång och jag posar lite casual sådär.
 
Hej vänner! Idag är det tisdag vilket för min del alltid betyder en lång dag med i princip bara fysik och matte hela dagen. Urk. Just nu har vi så himla mycket i skolan som jag måste hinna med innan påsklovet. Både kroppen och hjärnan vill instinktivt gå och lägga sig i sängen och dra täcket över huvudet, men det funkar ju inte. Det är bara att bita ihop, göra sitt bästa och tänka att det faktiskt bara är några få skoldagar kvar innan lov. Hurra!
Annars så kan jag även berätta att just  nu sitter jag på musiksolan med Julia och Elsa eftersom vi ska jag iväg på konsert på kårhuset lite senare ikväll! Paulo Mendonça är det som spelar, och det ska bli kul att lyssna på. Har som mål att under 2015 bli bättre på att ta med kameran, så den får följa med idag så får jag se om jag får till några rediga bilder. Man vet aldrig. Hoppas att ni får en fortsatt fin dag, kram!

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback