funk

 
Igårkväll var en väldigt trevlig kväll. Paulo Mendonca tillsammans med Frammnäs folkhögsskolas rock/pop-linje stod på scenen och spelade funkiga låtar i ungefär en timme. Måste säga att de var otroligt duktiga allihopa, synkade och bara allmänt duktiga på sin sak! Tycker alltid att det är roligt att gå konsert, men just när det är lokala talanger blir jag så stolt bara över att vi är uppvuxna i samma stad att det blir cirka tusen gånger roligare att se på!
Som ni kanske märker så tog jag med mig kameran och knäppte några bilder som ni kan se här nedan. Längst ner finns även tre av låtarna som de spelade och jag rekommenderar varmt att ni tar och lyssnar på "Birds and the Bees" eftersom den svänger så härligt. Nu hade jag tänkt fortsätta med det eviga skoljobbet, hej!
 
 
 
   
 

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback