fredagslista.

 
1. Var ligger din mobil när du sover? På nattduksbordet brevid sängen. Eller i sängen om jag hinner somna innan jag flyttar den.
 
2. Var är din andra hälft? Det undrar jag med faktiskt.
 
3. Ditt hår? Det var lila i ca tre dagar men nu har det gått tillbaka till sin normala blonda färg. Lite otvättat är det nog också, det syns på bilden ovan.
 
4. Din klädstil? Vet att min fin vän Märta (klickaa) ofta beskriver mig som hipster och jag är beredd att hålla med. Annars klänningar mönster och färger.
 
5. Vad är din plan för helgen? Ledarkurs samt plugga biologi för att jag fattar nada.
 
 
 
 
 
 
 
6. Vad är det bästa du vet? Att skratta så jag får ont i magen, mina vänner, kolla på folk som ramlar på youtube.
 
7. Vad drömde du i natt? Kommer inte ihåg men brukar alltid drömma himla knasiga saker.
 
8. Vad är ditt mål i livet? Jobba med något asgrymt som jag älskar och ha ett gäng toppenvänner, gärna hitta någon att bo ihop med också.
 
9. Vart befinner du dig? I sängen <3
 
10. Vad är din största rädsla? Jag hatar lastbilar och stora fordon i allmänhet. Sen så är väl inte mörka skogar någon höjdare heller.
 
 
 
 
11. Vart vill bo om du får välja fritt? S t o c k h o l m.
 
12. Vart var du igårkväll? På orkestern och sedan hemma.
 
13. En sak du önskar dig? Kramar tror jag. Och en ny kamera!
 
14. Vart växte du upp? På samma ställe som jag bor nu, i skogarna utanför Piteå.
 
15. Vad gjorde du förra lördagen? Festade loss hos Elias med trocadero och tårta, innan det var jag på möte.
 
 
 
 
 
16. Vad har du på dig när du går hemma? Helst pyjamaströja och mjukisbyxor (skönast i världen)
 
17. Ditt favoritdjur? Giraffer, men tycker mycket om mina katter också!
 
18. Din favoritsak? Miniräknaren kanske? Haha, nä men mobilen är det nog.
 
19. Saknar du någon? ja.
 
20. Något du vägrar klä på dig? Har i princip aldrig på mig linnen förutom på sommaren.
 
 
 
 

21. Favoritaffär? Topshop monki och röda korset.
 
22. Din sommar? Sommarjobbade, var på farmor och farfars stuga samt flög till Stockholm. Sen så var jag på Hamnfestivalen också!
 
23. Vilken är din favoritfärg? grönblå är rätt fint, typ turkos!
 
24. Vad skrattar du åt? det mesta faktiskt, inklusive mig själv. Annars så skrattar jag väldigt mycket på skolan eftersom min klass har rätt bra humor.
 
25. Är du avundsjuk på någonting? Johan och Elias vänskap haha. Och så hatar jag när folk är bättre än mig på sånt jag är bra på. Och de som lyckas med sitt feed på instagram.
 
 
 
 
Listan är tagen från Emma.


Kommentarer

Härligt inlägg :)

Svar: Vad roligt att du gillade det! Kram :)
Hanna Eriksson


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback