En halv sportlovsvecka

 
Jag har ätit hårdbröd med ost och paprika till frukost och druckit te // Trots att jag är 16+ så har jag inte slutat rita glada gubbar på fönstret som immar när man har duschat // Lisa som fyllade år fick en selfiestick som vi var tvungna att testa, jag och Linnea
 
 
En ytterst grå och tråkig promenad med riktning mot Niklas för att se Whiplash  // Selfie // Samma promenad fast på tillbakavägen, fortfarande lika grå och tråkig men filmen var bra
 
 
Kan för övrigt tillägga att jag sett ohälsosamt många avsnitt av twin peaks, tagit alldeles för lite kort och att jag ikväll kommer att åka på den första fotbollsträningen på väldigt länge. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Maria Linnea - Finlandssvensk, Drömmer om att resa jorden runt.
2015-03-11 | http://majkki.blogg.se

Men det brukar bli lite väl mycket serie-tittande på sportlovet, men hur skönt är inte det? :D

Svar: Ja men precis - vem har sagt att sportlov är till för att sporta haha? ;)
Hanna Eriksson


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback