Officiellt skribent

 
 
 
Hej på er! Här har det ekat tomt i ett par dagar men herre vad det händer grejer. Största anledningen till min frånvaro  är väl sommarjobbet jag har, som tar slut nu på torsdag, men även ett annat projekt! Det är nämligen så att jag för ett par veckor sedan sökte till att bli skribent på designadinblogg.se, och jag fick det! Det är en hemsida som skriver om webdesign,blogghjälp, tips och bildreigering. Det sistnämnda kommer att vara mitt huvudämne, och in this moment så sitter jag och filar på mitt första inlägg. Tills vidare så kan ni läsaen liten presentation/intervju av mig, som ni hittar här! Hoppas verkligenatt ni kollar in och läser, och välkommen till er som just hittat hit! Kram.

Kommentarer
Maria Pettersson
2015-06-30 | http://headoverheals.blogg.se/

Vad kul att du ska skriva där! :D Jag följer dig på bloglovin nu! :D

Svar: Åh tack, vad roligt att du gillar min blogg! :)
Hanna Eriksson

åå vad fin du är :)

Svar: Åh men tack snälla du!
Hanna Eriksson

vad kul!


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback