Fyra år av Juli

Jag har inte gått och blivit helgalen och tror att det är juli ännu, men snart! Dagarna går så himla fort ju och innna jag vet ordet av det så är ddet plötsligt augustii. Som lite pepp inför årets absoluta sommarmånad tänkte jag att vi kan ta en titt på hur det har sett ut andra år!
 

 
För fyra år sedan var jag mitt mellan liten och stor. På grund av mitt bristande minne så kommer jag inte ihåg särskilt mycket, men jag vet att jag skulle börja sjuan till hösten och att jag just bytt till ett nytt fotbollslag. Mitt rum hade fortfarande blåa, hemska väggar och jag upptäckte att det med hjälp av teknikens under gick att göra rörliga bilder. Tydligen så var jag en hejare på att städa också.
 
 
 
 
2013 tycket jag att jag var fotoproffs och använde mig flitigt utav reflexskärmen min. Elin fick stå modell, så himla liten och gullig hon var då! Haha, eller det är hon såklart fortfarande. Det coolaste man kunde fotografera, och som i princip varenda fotointresserad bloggare testade på, var att fota vattendroppar. Jag lyckades aldrig riktigt helt med det och den bästa bilden jag fick var den ovan, men jag var ändå rätt nöjd med den. Jag var även ner till stockholm själv för andra gången, men konstigt nog tog jag nästan inga bilder där.
 
 
 
Ett år senare hade tandställningen sin prime time, men jag var rätt glad ändå. Hade gått ut åttan, var rätt så nykonfirmerad och tyckte mycket om surfplattan på bilden ovan. Ungefär vid den här tiden så började jag hitta min egna musikstil, eller stil över huvud taget. Tyckte att alla vuxna som sa att "det är under högstadiet som man hittar sig själv" inte visste vad de pratade om, men med facit i hand så vet jag att de hade rätt.
 
 
 
Förra juli var en otroligt bra månad. Jag var på Hamnfestivalen och såg bland annat Linnea Henriksson och hade en allmät trevlig kväll. Sedan åkte jag och familjen på bilsemester genom Sverige. Jag fyndade shorts, åt glass och åkte till en stuga så långt ut i vildmarken att det inte fanns teckning på mobilen. Känns helknasigt att det redan har gått ett år sedan de där bilderna togs, och skulle verkligen inte tacka nej till att göra om det. 
 
 

Kommentarer
Barbro

Roligt med en återblick!

Svar: Tack farmor! <3
Hanna Eriksson


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback