6 juni

 
Idag är det lördag och trots det så väcktes jag ändå av väckarklockan den här morgonen. Halv åtta hade jag ställt den på, för jag skulle på loppis! Just idag var det premiärloppis i badhusparken och på morgonen var det rätt varmt och solsken. Väderleksrapporten lovade dock regn framåt eftermiddagen, så jag safeade och tog regnjackan på mig.
 
 
 
Det var ovanligt lite folk, både säljare och köpare där. Kanske hade de också sett att det skulle bli dåligt väder, eller så kom de efter vi gick därifrån. Det han aldrig börja regna, men lite kyligt var det ändå. Jag fyndade faktiskt en del saker, en väska,ett par skor och en tröja. Kan visa de någon gång senare. Loppis är himla bra alltså <3
 
 
 
Sedan åkte jag till en fotbollscup i grannbyn för att äta lunch, åkte hem för att en halvtimme senare cykla tillbaka. Elsa stod parkeringsvakt (se hur cool hon är liksom!) och ville ha lite sällskap, det var väldigt trevligt. Vi kollade på några matcher och pekade åt bilar, och sen cyklade jag hem igen. Vi klarade oss undan det värsta regnet, då duggade det bara lite, men nu öser det ner ganska bra.
 
 
 
På vägen hem så stannade jag vid en badplats för att det såg så himla fint ut att jag var tvungen att ta kort, och det var min lördag hittils. Nu sitter jag hemma, lite torrare än innan och försöker redigera en hel hög med bilder. Hoppas att ni har en fortsatt bra lördag!

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback