Tema: doft

 
Om jag ska vara ärlig så hade nästan helt glömt bort månadens fotoprojekt. Det slog mig när jag just hade vaknat och jag måste ha sett rolig ut när jag sprang omkring och samlade blommor rätt så tidigt en helgmorgon. Temat för juni är alltså doft, vilket passar väldigt bra efter juni faktiskt är en av de månader som jag tycker luktar absolut godast! Eller, de flesta sommarmånader luktar väl ganska likadant, men juli har det där lilla extra. Solvarma jordgubbar, varma ljusa sommarnätter och nyklippt gräs.
 
Eftersom de flesta bilderna jag tar är ögonblicksbilder så ville jag med den här bilden träna på att ta en organiserad bild. Jag är totalt värdelös på arrangermang och liknande, men hey, det är svårt att vara bra på saker en aldrig tränar på. Resultatet blev såhäääär över mina förväntningar och jag är nöjd! Klicka på  namnen nedan för att få se de andras bidrag.
 
Linn // Sanna // Elin // Emma

Kommentarer

Aaaaah såå snyggt :D

Svar: Åh tack, din var superfin också!! <3
Hanna Eriksson

Barbro

Håller med dig dofter!!! Bilden bra.


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback