frukost

 
Godmorgon! Imorse vaknade jag med mensvärk från hell men somnade om istället för att kliva upp där vid niotiden. Inga tabletter eller värmekuddar i världen brukar fungera för mig när det gör ont, det är bara att sova. Hemskt opraktiskt om jag är i skolan eller någon annans stans där tillgången till sängar är begränsad, men det går att leva med.
För övrigt, detta är den första internetvänliga frukosten jag ätit på månader (trots att den inte ens är färgmatchad?): te, macka med banan och jordnötssmör samt hallonsmoothie! Boken till vänster är en receptbok och eftersom mina kära vänner Julia, Elsa, Elin och Linnea kommer på besök för att baka och äta bullar senare idag passade jag på att multitaska under frukosten och leta fram ett bullrecept. Det var säkert hundra år sedan jag åt nybakta bullar (liten överdrift kanske) och mums vad gott det kommer bli.

Kommentarer
▲ R O B I N N S
2015-02-15 | http://robinns.blogg.se/

Vilken god frukost! :)

ɑ n n i k ɑ
2015-02-15 | http://blogofphoto.webblogg.se

Gott!


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback