En söndagslista

Vad tror folk om dig?

Vet inte om folk tror så mycket om mig faktiskt, att jag är lite pluggig och tråkig kanske.

Stämmer det?

Haha ja, pluggar inte så ofta dock

 

Är du aktiv i skolan?

Gud ja. Har alltid älskat att lära mig saker och att gå i skolan.

 

Vad ser du fram emot?

Min födelsedag och att jag och mina vänner åker till stockholm i maj nästa år!!

 

Favoritdryck på morgonen?

Apelsinjuice INNAN tandborstningen

 

 

 

Är du blyg?

Det beror helt på sammanhanget, men träffar du mig för första gången så är jag mest troligt blyg ja.
 

Vad får du oftast komplimanger för?

Alla frisörer jag någonsin gått till har varit väldigt imponerade av min naturliga hårfärg och frågar alltid om jag inte har färgat det *stolt*

 

Brukar du skratta för dig själv?

Skulle inte kalla det för skratt, mer ett fnys kanske

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?

Det var ett "hej nu har du lite pengar på mobilen"-meddelande från telia. Snyft :(

 

Nästa mål i ditt liv?

Att radioprata hade ju varit ganska skoj, men det är nog inte nästa mål med livet. Att klara mig igenom tvåan och sluta bry sig om vad folk tycker om mig tror jag!

 

 

Hur svarar du i mobilen?

"Heeeeeeej det är hanna"

 

Vem ringde dig senast?

Mamma skulle jag gissa. Hon var nog den som ringde senast innan det också, och innan det med. Det är faktiskt nästan bara mamma som ringer mig haha.

 

Vad önskar du dig?

Vaniljparfymen från bodyshop och orasistiska tunnelbanor hade ju varit najs.

 

Vilken låt sörjer du helst till?

Shoreline med BD, fast det är en så bra låt så jag lyssnar på den ibland när jag är glad också. Annars är allt med Håkan passande!

 

 

Brukar du komma i tid?

Till skolan ja, i alla andra fall nej

 

När mår du bra?

När jag är med mina vänner, pojkvän och så

 

Hur känner du dig nu?

Lite stressad,  utmattad och trött (vadå syns det på bilderna?). Känns som om jag har ca tusen saker att göra innan skolan börjar om

 

Vanligaste färg på dina kläder?

Svart grå vinröd


Kommentarer
Maria Pettersson
2015-08-10 | http://headoverheals.blogg.se/

jag snodde den ;) hoppas det går bra, jag har bloggtorka..

Svar: Det är klart! Vad roligt att läsa din lista förresten :)
Hanna Eriksson


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback