o n s d a g

bikbok levererar! // höstpromenad är den bästa promenaden // buss // min ljuspunkt i mörkret (bokstavligen hehe)
 
Om någn mot förmodan har missat  det så är det faktiskt onsdag idag och halva skolveckan har redan gått (den jobbigare halvan dessutom). Det är helt sjukt hur fort tiden har gått ända sedan jag började gymnasiet, helt plötsligt är det bara helg igen och jag klagar verkligen inte. Just denna helg som kommer så ska jag m. vänner på ledarkurs fredag-lördag, och sedan lördagkväll så firar vi Julia som fyllde 16 förra veckan! Parteeey.
Just nu sitter jag på musikskolan och väntar på ett möte (hihi hör ni hur viktigt och coolt och ballt det låter?) som i pricip går ut på att fika lite och spela flöjt. Men möte heter det ändå och börjar om ca en kvart. Av just den anledningen så borde jag nog börja ta och dra mig nu, hade!

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback