tvårätters

 
Häromdagen så lagade min fina lillasyster mat åt hela familjen. Ingen korvochmakaroner-mat, utan riktig mat, snygg mat, med snitsigt upplägg. Vegetariskt var det också!
Förrätten, de två översta bilderna, var (enligt kocken herself) halstrade pilgrimsmusslor med rostat bröd och en fräsch tomatsalsa och mycket gott! Trodde inte att jag gillade pilgrimsmusslor alls eftersom jag inte gillar andra skaldjur såvärst, men den var helt ätbar.
Varmrätten som inte var så jättevarm, vårrulle med halloumi och cashewnötter samt en hemmagjord chilisås, var också väldigt god. Speciellt med såsen, och cashewnötterna i. Mumma. Hon är allt duktig hon, min lillasyster. ♥
 

Kommentarer
♫♪ sandra
2014-05-04 | http://www.sandramusic.spotlife.se

ser gott ut!

MMM det där ser så gott ut att jag vill äta genom skärmen haha :) hoppas att ni har bättre väder än oss här i GBG åska och spöregn :( vart tog sommaren vägen.

Ny post ute en inredningsbutik från Norrland ingen får missa :)

Ha en härlig helg.

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback