abandoned

 
Jag har hur länge som helst letat efter en övergiven plats. Det är någonting med sådana ställen som fascinerar mig. Och skämmer. Jag blir hur lätt som helst paranoid och tänker att ett spöke ska hoppa fram och framföra sina hälsningar. Haha.Det är iallafall coolt att tänka att stället en gång har används tll något, folk har tänkt på det stället och spenderat tid där.
Helst hade jag såklart velat hitta något stort och maffigt läskigt såklart, men nu blev det den gamla skjutbanan inte så långt fån där jag bor! Att jag aldrig tänkt på det, särskilt som jag har cyklat förbi där flera hundra gånger...

Kommentarer
♫♪ sandra
2014-05-18 | http://www.sandramusic.spotlife.se

åh vad häftigt, vill också besöka en övergiven plats!


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback