om kjolar

 
Jag tror inte att jag med ord kan beskriva hur mycket jag tycker om kjolar. Det är något magiskt med dem.
Dessa underbara fyra exemplar som ligger i min garderob är desvärre nästan oanvända. Antingen så är det på tok för kallt ute, eller så är det för att jag inte hittar något att matcha dem med. Minst tre morgonar i veckan tänker jag "idag ska jag ha kjol!" men det slutar bara med att jag tar de vanliga jeansen och måste springa till bussen. Ett annat skäl till att de inte är använda är helt enkelt att jag inte vågar. Jag är rädd för vad folk ska säga, jag är rädd för att jag är fashionabelt blind och döv och inte kan matcha kläder, trots att ingen egentligen bryr sig om vad jag har på mig. Otroligt fånigt va?
Imorgon hade jag iallafall tänkt trotsa rädslan och bege mig till skolan i kjol, om det nu inte blir snöstorm eller så. Kram.
 

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback