min dag

 
//Jag åt the greatest frukost ever made (nästan, iallafall), dansade runt i klänning med smurftights och behövde bara packa ner två saker i skolväskan - urbanears och en pp-presentation//
 
 
//Jag åkte buss och läste (nästan antika) form-tidningar på bilden samt gick en annnorlunda väg hem//
 
 
//Jag lyssnade på musik och förberedde hallonsmoothie för morgondagens nationella, drack lite av smoothien och läste Kodnamn Verity//
 
 
Kort sagt så har min dag varit väldigt bra! Det känns som om jag har hunnit mycket, och dagen är inte ens slut. Lite tvärflöjt måste jag träna och kanske laga mat. Sen så ville Ronas att jag skulle nämna honom också, så då gör jag det. Hejsvejs.

Kommentarer

Jätte fin blogg du har & du tar sjukt fina bilder! :)


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback