Tolfte September Tjugohundratolv

Kom just hem från träningen med mamma, det var grymt kul! Sh'baam hette det och var typ som en jättejobbig danslektion. Annars har jag inte gjort så mycket, det var cykelutflykt på skolshemat idag. Först cyklade vi från min skola in till city och museet. Där lyssnade vi på historien om Piteås historia, det var rätt intressant. Sen fortsatte vi till kommunhuset, lyssnade lite till och sen cyklade vi ner till hamnen och sjöräddningen. Lyssnade lite till och fick åka snabb båt som känndes som en karusell. Sen lunchade jag, Tova, Wilmer & WIlmer på Blå Ängeln, roligaste måltiden jag någonsin ätit ;D Sen åkte vi till Boulklubben och spelade boul. Också rätt kul faktiskt. Efter det var dagen slut och jag fick skjuts av Wilmer hem.The end. Nä men... jag vet inte, sitter och pratar med Simon nu men ska nog sluta när som helst ocg gå och lägga mig. Sovgott!
 
Bokade förresten just en flygbiljett för höstlovet, STOCKHOLM HÄR KOMMER JAG!

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback