Can I be the one



Can I be the one that make you settle down
If I will be the one I'll never run around
Take another shot and I won't let you down
Not anymore, I'm not like before

Med en fångande blick och en mottaglighet
B-b-b-b-baby du har något som jag v-v-vet
Skulle kunna få min tillsyn, till en vild syn
Jag väljer person och det blir nästan intill en revolution
För du är inte likadan som
Alla andra chicks i denna stad kom
Hit till mig för jag ska visa dig
Kan du bara ta och sluta teasa mig
När jag kollar på dig så vill jag grrrrreppa
Tag om ditt liv för så vitt vi vet
Är du tjejen som alla vill ha
Jag börjar gå fram till den vackraste damen
Så backar jag bak och så tappar jag taget
Om vad som saken med damen i baren
Jag bara glider fram
Säger trevligt att råkas, Kim är mitt namn

Can I be the one that make you settle down
If I will be the one I'll never run around
Take another shot and I won't let you down
Not anymore, I'm not like before

Jag säger.. OOOF.. vart har du fått din kropp ifrån?
Dina söta små läppar och lockigt hår, få-får
Mig att vilja hoppa i taket
Jag lockas av saker som kostar mig ga-let
Mycket mer än vad budgeten klarar
Men jag vill smaka en gnutta av kakan
Du är utomordentligt, förbaskat
Fruktansvärt, jävla, snygg
Jag tittar på dig, du tittar mot oss
Våra blickar dom möttes sen titta du bort
Shit vilken kattityd
Men jag skådar din charm och din vackra hy
Du dansar i ljuset och njuter av allt
Jag känner detsamma så nu är det dags
Jag samlade mod och jag våga mig fram
*host host host* får jag lov om en dans?

Can I be the one that make you settle down
If I will be the one I'll never run around
Take another shot and I won't let you down
Not anymore, I'm not like before


O-M-G, my days, could this be
The extra, ordinary chick to get me
Lo-losing my mind, mean I'm going crazy
I gotta have her, and she needs som Lazee (CHEA)
But what should my approach be like
Flashy, fly guy or straight up "hi"
Would you mind, if I spend som time
Just you and I, a bottle of red wine (sweet)
But what if she disagree
Man she said, she ain't coming home with me
Believe the roomers that she hear about me
Just S-E-X no L-O-V.. E
As I get close
Her friends put me out like "there he goes"
And she had to get up in my way
Before I said the words, she said "yes you may"

Can I be the one that make you settle down
If I will be the one I'll never run around
Take another shot and I won't let you down
Not anymore, I'm not like before

Kommentarer
Amelia
2012-03-30 | http://melaa.blogg.se/

Okej :) jag lägger till dig nu! :) kram


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback