Nytt inlägg

Hjälp! Jag har inte suttit vid datorn på över en vecka! Jorden går under!



Eller inte... Jag harhelt enkelt inte haft något behov av att sitta vid bloggen och hålla den aktiv. Dels för att jag har varit på orkesterresa måndagtisdagonsdag, sovit, varit på fgpghajk och haft sjukt roligt. Men också för att det har varit så fint väder här uppe. Så det är bara att ni vänjer er med att det blir lite sämre uppdatering nu, men det hoppas jag att ni förstår.

Nu sitter jag hos mormor och morfar och gör Elsas design klar. Äntligen. Update: Den är klar nu!

Kram Hanna<3



Arkivbilder (vintern 2011)

Kommentarer
Tova
2011-05-16 | http://sillenhs.blogg.se/

Ja jorden går under! du bloggar ju aldrig!!! UPPDATERA NUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥ ;P


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback