Today my life begins

Hejsan!
Imorse, på skolan, hade vi skidor. Det var varmt! När vi skulle byta om efteråt var jag helt genomsvettig. Fast det är ju egentligen det som är meningen med gympan. Att stärka konditionen och ha kul. Fast skidor är ju inte så kul...
På fredag ska min klass och 4an på handbollstunering. Ska bli jättekul. Elsa, Tova och Matte ska vara målvakter (vi byter). Och jag back, eller vad det nu heter i handboll. Liber? Eller är det mittback? Haha, har inte så bra koll. Update, det heter försvarsspelare...

Komm iallafall nyss hem från kommunträningen och har precis duschat. Nu ska jag nog göra lite läxa och/eller lyssna på P3. Ha det bäst!

Kram Hanna♥

Bok-/filmtips: En prinsessas dagbok av Meg Cabot

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback