Miriam

Egobilder gånger 6 på mig när jag var liten...
Just nu sitter jag hemma hos Elsa och har fått låna deras dator och blogga ett tag. Imorse vaknade jag kl halv 8 och åkte med mamma på hennes jobb. Hon jobbar på dagis och idag hade hon bara ett barn där. Jag minns inte vad han hette,men han var jättesöt♥ Sen tog jag bussen till byn och gick till bönhuset för att öva ett drama om "Moses i vassen" där jag ska spela Miriam. Och nu sitter jag här, hemma hos Elsa, med Tova bredvid mig som håller på att pressa ur mig mitt lösenord till min mobil så att hon kan få upp den och spela. Så, det är vad jag håller på med just nu.
Ikvällska typ halva min klass sova över hos mig (vi är bara 8 i klassen). Ska bli jättekul, men nu måste jag verkligen sluta innan Tova lyckas låsa upp mobilen och Elsa mördar mig!
Kram Hanna♥

Kommentarer
Tova
2011-03-08 | http://sillenhs.blogg.se/

får jag ha en likadan design som du? :)

joakim öman

hej hanna fin blogg <3


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback