Inspiration, Ingen inspiration...

Hejsan!

Jag vet att jag har varit dålig på att updatera bloggen, men jag har inte haft så mycket inspiration fastän jag har gjort massa roliga saker. Hoppas ni förlåter mig för den här gången...

Tisdag

Mina kompisar sov över hos mig och vi somnade runt halv 2.

Onsdag


Vi vaknade typ kl 8 och började spela wii. Senare åkte de hem och jag och mamma for på stan och shoppade.
(visar bilder sen)

Torsdag

Mamma tvingade med mig på en promenad runt byn och jag tappade mina solglasögon...

Det här är alltså vad jag har pysslat med under de dagar bloggen har varit oaktiv. Kanske inte kommer blogga så mycket mer idag, men om ni undrar vart jag håller hus är det mest troligt datorn och The Sims 2.

Kram Hanna♥

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback