Fotografering?

Hejsan! Det här är ett tidsinställt inlägg som jag skrev bara för er♥ Just nu sitter jag mest troligt i caféterian, är påväg upp i liften eller åker nerför backen. Eller fotar. Kan skriva exakt vad jag gjorde klockan halv tolv i något senare inlägg, men det var inte det jag ville skriva i det här inlägget.

På min skola har alla sexor nyhetsläxa varannan vecka. Vi är uppdelade i 2 grupper med 4 i varje. Då går det rätt snabbt att räkna ut hur många vi är i klassen. Men iallafall, i veckan är det min tur att läsa upp en nyhet. Egentligen inte nyhet, för temat den här veckan får vara vad det vill. När våran lärarare sa det var det första jag tänkte på: Fotografering. Eftersom det är svårt att beskriva utan bilder så ska jag fråga om jag får göra en annan variant av "nyhetsuppläsningen". Tänker inte säga exakt hur, för jag vet att några av mina kompisar läser det här. Så det fär bli en överraskning!

Ojoj, nu måste jag skynda mig till bussen, Kram Hanna♥

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback