Beställa gratis bloggdesign?

Vill  du ha en gratis bloggdesign av mig? Maila en av mallarna till mig så fixar jag det :D

Mall 1


Önskemål

Tema på designen:
Header:
Övrigt:
Widgets?:

Allmänt

Storlek på headern, bredd och höjd (px):
Bloggaddres:
Om min blogg(frivilligt):


Mall 2

Önskemål

Tema på designen:

Header:
Övrigt:
Widgets?:

Allmänt

Användarnamn:

Lösenord:
Om min blogg (frivilligt):

Som ni ser så fills det 2 mallar. Första mallen är för de som inte vill lämna ut sitt lösenord till mig och den andra mallen är för de som vill lämna ut sitt lösenord till mig. Den första mallen är lite svårare (för mig), så det är inte säkert att det blir rätt. Den andra är betydligt lättare eftersom jag kan fixa de små "felen" som eventuellt uppstår. Maila en av mallarna till mig så kontaktar jag dig! Börjar med att ta in max 3 beställningar, så får vi se hur det går sen.Ha det bäst!

Kram Hanna♥

 
 
 
 
Jag har flyttat min designproduktion till hannadesign.webblogg.se. Klicka HÄR eller på bilden nedan för att komma dit!
 
 
Trackback