vecka 10

Hej! Då det mest ekar tomt här tänkte jag införa ett nytt koncept, helt och hållet snott från Ida och Sara och sedan ihopblandat till en egen liten lista. Sammanfattning över veckan blir det, förslagsvis på söndagar i framtiden, vad säger ni om det? Först ut är vecka 10, min sportlovsvecka.
 
 
Någonting jag gjordde i veckan som var planerat: gick till tandläkaren och tog med siri till veterinären. Hon skulle kastreras och operationen gick tackålov bra. Jag var med Elias också, fast det var väl lite sådär halvplanerat.
 
 
 
Och någonting som inte var planerat: gjorde någonting så banbrytande som att gå på promenad. Podd i öronen, flamingos på fötterna och matchande outfit på så går allting vägen. Det var väldigt trevligt, soligt och bra, funderar till och med på att promenera ännu oftare.
 
 
Något du har ätit i veckan: frukost och fisksoppa. Sportlovsmat är väl i regel mest frukost och middag? Just nu är min favvofrukost naturell youghurt med honung och musli och äpplen i.
 
 
En upptäckt från veckan: SOLEN!!! Den är tillbaka och lyser upp mitt rum redan innan klockan sju på morgonen. Lärde mig också att det är fruktansvärt skönt att inte vända på dygnet bara för att det är lov.
 
 
Vad jag klädde mig i: Illrosa prasseljacka, blått hårband och blåa vantar. Fast oftast gick jag inte klädd såhär hehe, det gjorde jag faktiskt bara en enda gång. Oftast hade jag nog pyjamas eller ~mysiga~ kläder.
 
 
 
Vad jag läste/lyssnade under veckan: linjen av Elise Karlsson fick bli veckans läsning och Erik lundins välkommen hem veckans lyssning. Tips båda två! Här är förresten ett utdrag ur linjen. Spåket är så poetiskt och fint och sidorna är luftiga, precis så som jag tycker om att ha det.
 
 
 
 
Hur jag mådde: bra, för det mesta. Skolan tar kål på mig och jag har haft minst en stor inlämningsuppgit/prov/redovisning sedan jullovet slutade I VECKAN. Inte ens sportlovet var heligt, nej då skulle gymnasiearbetet in.

Kommentarer
Barbro

Roligt att se o höra hur du har det! Det var länge sedan men du är dig likt! Lycka till med pluggandet.


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback