vårkänslor och en väska

 
Hej på er! Lördagarna nu för tiden är mest härliga för mig. VIsst, vi har plugga och prov och hundra inlämningar, men det är ju snart vår och det lyser så vackert genom blommorna i köket. Ibland räcker det med så små saker för att göra mig alldeles lycklig och rusig i kroppen. Jag klarade vintern i år igen!
 
 
Idag har det varit mycket vackert väder ute och därför åkte jag mamma och Elin på stadens bästa second hand. Det resulterade i en sammetskjol en virkat tröja en aftonväska en bra bok (på bild) samt en träningsjacka.
 
 
Och så en lite närmare bild på väskan. Prickarna är i något metalliknande materiall och sitter ihop som en matta utanpå tyget. Meget fint är det iallfall.
 

Kommentarer
Barbro

Jätte snyggt!!!Hoppas du får trevligt när du har det.


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback