årskrönika: andra delen

 
 
JULI.
 
 
Köpte pocketböcker i mängder, fotograferade produktbilder och dimmiga berg från en skakig bil. Firade min mormors syster och åkte nedåtlandet. Åt glass, badade och kollade på hoffmaestro (superkonsert) och stftelsen (inte lika super).
 
 
 
 
AUGUSTI.
 
Hipp hipp hurra för jag fyllde sjutton! Det firades med tårta och middag och en allmänt trevlig kväll! Åldrades gjorde Niklas också och han hade kalas, jag var på livsgott och inhandlade en ny kamera. Det var hjortronsäsong och jag och mamma plockade i burkar. Elias hade ett megalyckat poolparty och i och med skolstarten visade jag mitt rum till allmän beskådan.
 
 
 
 
SEPTEMBER.
 
Blev kär i kombinationen av hårdbröd, avokado, fetaost och citronpeppar (fortfarande sjukt gott!). Podden började på riktigt och vi lagade pizza hemma hos Lisa. I samma veva fick garderoben en ny insida och norrskenet var extra, extra vackert.
 
 
 
 
OKTOBER.
 
Spelade på en välgörenhetskonsert med dessa babes!! och var på Elsa, Elia och Julias gemensamma födelsedagsparty (med piñata obs). Älskar förresten Elsa på den här bilden, så gullig! Pusslade gjorde jag en massa också, bakade bullar och plockade äpplen sådär typsikt höstigt. Min favorittröja inhandlades också och jag insåg att jag har en grej för randiga tröjor.
 
 
 
 
NOVEMBER.
Elias var skäggig och jag skrev önskelistor och skoluppgifter och krönikor om vartannat. Tjuvstartade julen med glögg också och klappade myskatten. Hade verkligen gal1 mycket att göra i skolan under den här tiden såatteh..
 
 
 
 
DECEMBER.
 
Jag visde upp en söndagsfrukost och tipsade om saker att lyssna på i deccembermörkret (podd till exempel!). Spotify släppte sin year in music-funktion och det visade sig att håkan är den som spelats mest under hela året. Fint ändå. Sedan tillägnade jag ett helt ilägg till mig förkärlek för koppar och fat (fast det var ju nyss, så det vet ni kanske redan).
 

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback