tema: ilska

 
Vet inte hur arg jag ser ut på dessa bilder egentligen (min kära syster tyckte mest att jag såg förvirrad ut), men ungefär såhär känns det iallafall när jag är riktigt arg. Oftast när jag är sur eller arg går jag och tänker på hur arg jag faktiskt är, vilket gör så att hjärnan blir kaos. Det här är alltså ungefär hur min hjärna känner sig då den är arg, så jag tycker att den borde räknas in på temat ilska.
Själva bilden är jag inte supernöjd med, hade kunnat se mycket argare ut, men själva konceptet speglar mig ganska bra hehe. Om du vill se de fina bilderna av de andra bloggarna så klickar du på respektive namn. Tyvärr så saknar vi en medlem, Linn, på grund av sjukdom, men jag tycker ni kan ta och titta till hennes blogg ändå (här). Vill du läsa mer om vårat fotoprojekt kan du klicka här.
 

Kommentarer
Jessica Högberg
2015-03-01 | http://lchftrollet.blogg.se/

Ha ha, lite förvirrad kanske. Lite förvirrad blir man ju dock när man är riktigt arg!

Svar: Haha ja, det stämmer ju!
Hanna Eriksson

Sanna Widman
2015-03-01 | http://sannawidman.blogg.se/

Bra tolkning! :D

Svar: Tusen tack, din var superfin också! <3
Hanna Eriksson

Sanna Widman
2015-03-01 | http://sannawidman.blogg.se/

SVAR:
Tack! :D <3

Min spontana tanke när jag såg bilden, som för övrigt är riktigt frän, var hur jag brukar känna mig när jag är riktigt splittrad och får för många intryck som pockar på uppmärksamhet. När mitt filter så att säga inte orkar filtrera det oviktiga från det viktiga.


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback