En semestervecka

 
Vaknade tidigt i onsdags morgon och åkte bil i många timmar. Det regnade, men det gör ju inte så mycket när man befinner sig i en varm bil med ljudbok på (tips om ni åker långa bilresor!). På kvällskvisten kom vi äntligen fram och möttes av farmor och farfar som hade gjort te och mackor. Himla mysigt, sedan borstade vi tänderna och somnade ganska direkt. Tur som vi har så råkar världens bästa glasställe ligga på bekvämt gångavstånd, så sommarovsglassabstinens-döden har vi inte dött.
 
 
 
Hoffmaestro spelade på ljungarocken och jag tror aldrig jag har varit på en bättre konsert. Så sjukt otroligt megabra var det. En dag var vi på erikshjälpen också, och jag hittade ett par fladdriga violshorts. Sedan åt vi ännu mer glass (citronmarängkanel körsbär hallon <3).
 
 
 
Vi hade tur med vädret ändå och ett par dagar tittade solen fram. Förutom att vara ute och njuta av värmen så badade vi, det var iskallt och jag skojar inte. Förresten så måste jag bara hur fint det är när man kommer nedåt landet och översvämmas av prästkragar!! Blommor över huvud taget ligger mig varmt om hjärtat, men prästkragen slår ju allt.
 
 
Passade på att plocka en bukett med prästisar och ställa in i stugan = instant sommarfeeling. Mellan regnskurarna tog vi en tur upp på ett berg och kollade på utsikten i kikare och det var fint. Idag var det hemresedagen och den såg ungefär ut som ditresedagen, med ett stopp på fjällrävenaffären för att sukta lite på kånkenväskorna. Nu är jag nyss hemkommen, lite trött och mitt i uppackningsprocessen. Datorladdaren hamnade hos Elias och jag borde få i mig lite mat, så hejsvejs!
 
 

Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - The truth is mine
2015-07-31 | http://babustyle.forme.se

Fina bilder! Låter härligt :)


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback