paket i brevlådan

 
 
För någon vecka sedan var jag med i en tävling hos Ida [diytime.se] där vinsten var ett helt paket fullt med pysselasaker. Med tanke på bilden ovan så kan ni få gissa vem som, trots vanlig otur, vann detta paket! (Ledtråd: det var jag)
 
 
I paketet fanns typ alltt som behövs för en pysselentusiast inklusive limpistol, GLITTER och min personliga favoritsak: washitape! Blev helt kär i den orangegula med små solblommor (?) och kan inte annat än att hålla med den fina lappen som hon skrev - det här är nog även mina favoitpysselsaker.
 
 
Bildkvalitén blev urkass pga obefintligt ljus, men jag tycker att ni borde kolla in Idas blogg som jag länkade ovan, men du hittar den även om du klickar här!
 

Kommentarer
Barbro Erikssonj

Grattis det var roligt. Hoppas att du har tid att använda det. Kram

Svar: Tack farmor! <3
Hanna Eriksson

Sanna Widman
2015-01-31 | http://sannawidman.blogg.se/

Åh så roligt och grattis!! :D

Svar: Tack! :D
Hanna Eriksson

✰ FLYING LIONS ✰
2015-02-01 | http://flyinglions.blogg.se

Hej JA visst är den fantastisk? Min kompis har som tradition att läsa den varje julafton, heh jag har dock bara gjort det någon jul, men ack så mysig den är!
och låt mig bara säga: VILKET DRÖMMIGT PAKET hehe jag tycker också om att pyssla, är dock ganska dålig på hantverkspyssel och sånt, men åhja!

KRAM!!!

Ida - foto & häst
2015-02-02 | http://prinsesc.blogg.se/

åh så roligt! stort grattis :D

Svar: Tack! <3
Hanna Eriksson


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback