materiell kärlek

 
Jag tror att detta kan vara det absolut vackraste plagget jag har i min garderob just nu: en klänning med solrosor! Den ramlade ner i brevlådan häromdagen och jag kan inte sluta ha på mig den. Kan det ens bli vackrare än såhär?  (ser ni hur fab mitt hår är trots att jag är sjuk förresten?!?!)

Idag trodde jag att jag skulle vara frisk och vara på skolan men icket - jag vaknade av näsblod och feber. Inte bra. Har redan missat alldeles för mycket, både skolarbete och andra viktiga saker. Ikväll var det tänkt att jag skulle ta tag i det här med körkortet och gå handledarkursen fast det blev ju inte. Istället så tänker jag fortsätta beta av top 50-filmer och äta någonting. Har förövrigt bara 33 stycken filmer kvar, heja mig! hoppas ni får en fin kväll kram :)

Kommentarer
Ellen Gräntz
2015-02-25 | http://ellengrantz.blogg.se/

Men gud så fin! Finaste jag sett på länge. Var hittade du den? :)

Svar: Tyvärr så är den köpt i andrahand av en tjej, men tack! :)
Hanna Eriksson

Barbro

Snygg kläning ! Krya på dig😓

Svar: Tack farmor, det ska jag! Hälsa farfar ♥
Hanna Eriksson

♫♪ sandra
2015-02-26 | http://www.sandramusic.spotlife.se

fin!

shit vad snygg klänning! :) Hoppas du blir bättre snart ^^


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback