årskrönika: första delen

 
 
JANUARI.
 
Jag pysslade ihop hängande diamanter till mitt rätt så tomma rum, lagade pasta och potesterade mot utvisningen av den då tvååriga Maria. Drömde om att inreda ett eget hem, höll ett klimattal och fick paket av Ida!
 
 
 
 
 
 
FEBRUARI.
 
En ovanligt bloggig period. Åt vackra frukostar och banan på jordnössmörsmackor. Fyndade en ny klänning, dekorerade mobilskal och skrev listor.
 
 
 
 
MARS.
 
Jag bytte ut diamanterna mot papperstranor och hängde bilder i snören på min vägg. Såg mycket film och lyssnade på ratata om & om & om igen. Åkte långfärdsskridskor, färgade hår. Gick på många konserter också, både smaskgenrepet och en funkigare med Paulo Mendonca. Himla fin månad alltså.
 
 
 
 
APRIL.
 
 
Det blev dags för att planera lökar och jag gjorde en stockholmsresa för att träffa mina kära vänner. Upptäckte att jag har stjärnbildsformade födelsemärken, skidrade i Gällivare och gick på skoläventyr med Johanna.Det regnade och jag visade hur en vanlig helg kunde se ut. Förstår inte var all tid till bloggen kom ifrån??
 
 
 
 
MAJ.
 
 
Snurrade runt i Långnäs med Elias och letade skatter, ritade. Blev faktiskt riktigt nöjd med den där postern men har inte riktigt hittat något bra stället att ha den på än. Hoppade i regnapölar, åt nudlar på en fotbollsplan och kollade eurovision med de här tjejerna + one piece + tacos. Det här året är vi på plats i globen i stockoholm istället, pepp!
 
 
 
 
JUNI.
 
Ännu en händelserik månad. Gick på loppis fotbollscup och baaalen, lagade spontanpasta med jele och hänge vid Elias pool. Visade hur jag gjorde min bullet journal, fast det har ändrats rätt mycket, och visade hur man ska torka blommor som det roffset jag var *host*. Han med att bli skribent både på stadens tidning och Designa din blogg! Meget produktivt.
 
 
 

Kommentarer
Julia HW
2016-01-02 | http://juliahw.blogg.se/

Låter som du har haft ett härligt år!


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback