Livsgott

 
I helgen har jag varit på läger. Hade först inte tänkt att åka dit, men vips så var jag där ändå. Ångrar det verkligen inte, läger är så himla mysiga och att jag fick dela husvagn med mina absolut finaste vänner gjorde inte saken sämre! Tack till er <3
 
 
Hade turen att får gå runt och intervjua/fota under seminariepassen och han alltså besöka de som åkte wakeboard. Hur cool är inte det?? Är så imponerad av de som vågar ställa sig på en bräda i vattnet bakom en båt!
 
 
Finurlig skylt som hängde på båten som körde wakeboardarna.
 
 
Det spelades rätt mycket volleyboll också, här  Vi hade tur med vädret, både fredag och lördag så var det nästan olidligt varmt (obs, klagar inte!!)
 
 
Elsa och hennes makaroner <3
 
 
Lovsångsbandet spelade och sjöng himla bra, en eloge till dem!
 
 
Försökte få till en sån där mysig gruppbild med hjälp av ett bord och kamerans självutlösare. Funkade sådär den första gången, då jag ramlade precis efter att ha tryckt på avtryckaren. Skadeglädjen går inte att ta miste på här haha.
 
 
Men sen så fick vi till det. Fina människor!
 
 
Lägerchefen Petter ser lite lurig ut men är faktiskt riktigt snäll.
 
 
Lägret avslutades med en låång kramring och så var den helgen över. Klart slut!

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback